Autora lara Sánchez Guirado de la Vella Quaresma de Mataró 2013




Autora  lara Sánchez Guirado de la Vella Quaresma de Mataró 2013


Primer de tot, podria dir què significa per a un que li hagin encarregat de fer la Vella Quaresma?
- Em va fer molta il·lusió! Sempre de petita anava a veure els actes dels diumenges de quaresma i ja de molt petita els hi deia als meus pares que jo també volia fer una! La mateixa nit que vaig rebre la trucada vaig dibuixar-la!

 Podria dir-me què és el que li va acabar agradant més de la seva Vella?
 - El fet de participar en un projecte que porta molts anys i que penso que és un acte i una tradició molt bonica, i la il·lusió de veure la vella quaresma penjada a la plaça. 
Cada dia que anava a pintar se'm passaven les hores volant!

 Com es va inspirar per a fer-la?
- Seguint el meu estil, volia que fos una vella divertida, una mica desastre també, i sobretot que tingués molts detalls i la gent és pugués entretenir observant-la. I mai podia faltar una tireta!



 I, per últim, quants dies va trigar en fer-la?
poder una setmana
Imatge relacionada


He tingut la sort de Coneixer a la Lara Sánchez Guirado  és una gran persona i un gran Artistaza








Comentaris