Autor:Sergio Laniado Cababie la Vella Quaresma de Mataró 2002





Autor:Sergio Laniado Cababie la Vella Quaresma de Mataró 2002


Primer de tot, podria dir què significa per a un que li hagin encarregat de fer la Vella Quaresma?
Hem van fer molta ilusió que hem  van dir que feia  la Vella Quaresma Jo ja feia temps que estava treballant en les petitona Carrer Picassent petit ja feia uns anys i que s'apropessin I què més collir sin com com artista per fer la meva fer molta ilusió i molta alegria

Podria dir-me què és el que li va acabar agradant més de la seva Vella?
Lo que més m'agrada de la figura és com va quedar la cara ,el seu rostre simpatic , que t'invita mirar i somriure .també li vaig posar un Colom a  l'esquena... ,que és com aquestes iaies que donen menjar als coloms a les plaçes  .i penso que els nens es poden identificar. 
 Com es va inspirar per a fer-la?
 Quan vaig mirar van encarregar vaig fer como 20 o 30 esboossos i dibuixos i no m'he decidia per ningú . finalment   vaig escollir aquesta perquè era la que més s'assemblava a una iaia ,com una àvia que tots tenim a casa o de la nostra família ,una iaia molt propera a tothom.


 I, per últim, quants dies va trigar en fer-la?
2 Setmanes vaig Tirgar en Fer-la














Comentaris