Entrevista al Fotògraf de les Santes 2015 Romuald Gallofré

Entrevista al Fotògraf de les Santes 2015 Romuald Gallofré 

 
 Primer de tot, podria dir què significa per a un que li hagin encarregat de fer les fotos de les Santes?
 Des de petit que he viscut les Santes amb la família i amics participant de la festa i quan vaig saber que hem dedicaria a la fotografia professional ja sabia que algun dia, tard o d'hora,  hem tocaria fer el reportatge de les festes. Quan m'ho van encarregar em va fer molta il·lusió i em vaig sentir molt orgullós que hem triéssin, feia molts anys


com vas començar a fer fotografia?
Sempre he fet fotos, però no va ser fins el 2004 que m’hi vaig posar en serio indesprés de fer un curs, va ser acabar i començar treballar sense parar fins avui en dia. Al capgròs, fent casaments i ara mateix freelance.

qué t'Agradaria haver fet en la teva exposició sobre les Santes?
 realment vaig fer el que volia fer, ensenyar Les Santes des de punts de vista que la gent normalment no té la possibilitat de ser-hi.

Define para ti per qué t'Agrada les Santes?
Per mi Les Santes signifiquen estiu, calor, festa i molta gresca, això sí, sempre treballant fins l'últim dia



























 

Comentaris