Entrevista a Albert Alis el Artista qué va fer el Cartell de les Santes 2015


Entrevista a Albert Alis el Artista qué va fer el Cartell de les Santes 2015


 Podria dir-me què és el que li va acabar agradant més del teu Cartell?
Que m'encarreguin el cartell de Les Santes és, d'entrada, un encàrrec més, amb tot el que això significa de compromís, amb la responsabilitat afegida de la difusió i la repercusió puntual que té aquest cartell. Tot i així quan poso mans a l'obra només tinc present els valors intrínsecs, és a dir busco un determinat efecte i una realització tècnica adient al meu propòsit.


 Com es va inspirar en fer-lo?
Després de la creació d'una obra no hi ha espai per l'autocomplaença. Tanmateix estic content del resultat i sobretot de les sorpreses que em va proporcionar realitzar-lo.  La meva idea era que es veiés festiu i vaig pensar que el foc ho era molt, així el foc i la figura del Drac es van convertir en els protagonistes.




 I, per últim, quants dies va trigar en fer-lo? 
És bastant freqüent que em preguntin pel temps d'execució d'una obra. Això realment no té gaire importància, ja que cada obra no és només el fruit del temps que s'hi dedica sino el resultat de  l'experiència de tota una vida.






Comentaris