Entrevista a Cristina Salad de Redacció de Audiovisual Mataró




 Entrevista a Cristina Salad de  Redacció de Audiovisual Mataró

Primer de tot, podria dir quin gegant t'Agrada?
Tots els gegants em semblen genials. Cadascun d’ells té una història, un projecte, una intenció diferents. Això els fa especials, perquè les colles els fan especials. Ara, si m’he de quedar amb un, és la Geganta de la Família Robafaves. Dels que formen part de la Gegantada (que he pogut presentar un parell de vegades per Santes) em quedo amb Mossèn Biscúter, em causa gran curiositat. D’altra banda, jo sóc de Canet i els gegants del poble  Guillem-Bernat de Montferrer i l´Agnès de l´Aubó, són els més macos
Podria dir-me què és el qué sens qué  presentis el cartell de les Santes?
 Em va fer molta il•lusió que m’ho demanessin, perquè fa molts anys que treballo a Mataró i que visc Les Santes. Bé, en general les treballo més que no pas viure-les. L’anunci del cartell és un punt important del calendari santero i poder-ho fer, presentar-lo, em va agradar molt.
define qué és per  tu la Mostra: És una bona oportunitat per conèixer els diferents gegants que hi ha a la ciutat. Estan tots junts a Les Esmandies i pots dedicar-hi una estona a conèixer-los tots una mica més i millor:
 

Define qué és per  tu les Santes?
Una mica és el que et deia abans. Per mi Les Santes representa un punt de molta feina. Des del 24 de juliol fins el 30, l’activitat a la ràdio i la tele es multipliquen per mil. De fet, no s’atura en cap moment i sempre hi ha actes a cobrir, històries a explicar. M’agrada poder-ho fer, perquè podem fer arribar a tothom el que passa durant la Festa Major.


















Resultat d'imatges de Guillem-Bernat de Montferrer i´Agnès de l'Aubó

Comentaris