Entrevista a Enric Lucena fotògraf i Passió pel retrat. Passion for portrait.

 Entrevista a Enric Lucena  fotògraf i Passió pel retrat. Passion for portrait.

Quin és el gegant que li agrada més?  
M'agraden tots els gegants, però, últimament, amb el que tenim més estima és en Figueret, perquè tenim un nen petit que va a Les Figueretes i en Figueret és el nostre gegant de referència. Per tant, apostaríem per ell.
 I què signifiquen per a vostè Les Santes? 
Les Santes, per mi, són el tret de sortida o l'abans i el després d'un any a Mataró. Si ets "santero", gairebé no et regeixes per any natural, sinó que pel temps que passa entre Santes i Santes.

 Quina és la seva Vella Quaresma preferida?
La meva Vella Quaresma preferida, casualment, és la d'aquest any, perquè és el primer any que també el nostre bebè, que té dos anys, ha viscut per primera vegada qui és la Vella Quaresma. I, per tant, li tindrem una especial estima a la Vella Quaresma d'aquest any 2018, dels Puig.

 Quant fa que es dedica a la fotografia?  
Vaig començar fa deu anys, a mode absolutament amateur, i mica en mica he anat professionalitzant el tema, fins que m'he convertit en fotògraf professional. I, d'alguna manera, un dels meus models és Mataró, perquè on més fotos faig i on més gent fotografio és a Mataró.

I res, espero que "Petons per Les Santes" duri molts anys. Aquest any viurem la tercera edició. O sigui, si tot va bé, la vocació és que el primer dissabte de Santes torni "Petons per Les Santes" de Mataró, perquè tots aquells que ho vulguin es facin una foto, i espero que, durant molts anys, fins i tot quan jo no pugui, "Petons per Les Santes" formi part de l'inici de la festa major de Mataró.



Resultat d'imatges de Enric Lucena santes

Comentaris