Entrevista a Genís Mayola

 Entrevista a Genís Mayola

Define per tu que es la cultura popular?
 Cultura popular és per mi qualsevol cultura que neix del poble, potser sense massa coneixement teòric i científic de l'aspecte artístic concret però ple de tota la saviesa adquirida amb l'experiència i el pas del temps.

Define per a tu què són les Santes?
Les Santes és, per suposat, una festa popular nascuda a partir de les vivències i experiències dels mataronins i mataronines. Fins i tot la Missa de les Santes, obra musical de cultura clàssica, és converteix en popular pel fet de ser interpretada per gent del poble, sense necessitat de massa coneixemenrs musicals. Per a mi, però, una festa excessivament sorollosa.


Quina Vella Quaresma és la teva preferida?
La meva vella Quaresma preferida és qualsevol vella Quaresma de Mataró


Quin Gegant t’Agrada?
De gegants m'agraden absolutament tots. I m'agraden pel fet que agraden a tots els nens. Agradaven als meus fills i ara agraden a la meva néta.

Resultat d'imatges de els gegants del cor de mariaResultat d'imatges de els gegants del cor de mariaImatge relacionada

Comentaris