Entrevista a Ita Puig i Borràs qué va fer el Cartell l'Any 2006





Entrevista a  Ita Puig i Borràs qué va fer el Cartell l'Any 2006


Primer de tot, podria dir què significa per a un que li hagin encarregat de fer el Cartell de les Santes?
És engrescador perquè participo amb la meva mirada a donar una imatge a una festa que per molta gent és un moment de retrobades, d’alegria i el símbol de la fi d’un curs, o d’un any de treball i l'inici de les vacances. I també és divertit veure tota la ciutat plena d’aquesta imatge ..tant en la versió pròpia del cartell com en totes les versions que s’en despleguen incloent la samarreta.



 Podria dir-me què és el que li va acabar agradant més del teu Cartell?

 l’Experiència en general em va agradar. Vaig estar molt satisfeta de les samarretes, que són un element molt important perquè és el que més perdura. Cada any, algun dia o un altre la gent se la posa i m’agrada veure-les.




  Com es va inspirar en fer-lo?
 El meu cartell és una imatge abstracta, que simbolitza aquests recorreguts que entre tots tracem aquells dies de festa Major, anant amunt i avall..del centre.. a casa, d’un acte a un altre, les trobades. I que pel fet d’esser una imatge abstracta..  hi ha tantes lectures com ulls que la mirin.



 I, per últim, quants dies va trigar en fer-lo?
No recordo el temps que vaig trigar. Per a mi, en la realització d’una obra, el temps no és important.