Entrevista a Jèssica Pérez Casas

Entrevista a Jèssica Pérez Casas

     quin Gegant t'Agrada?
 Cada gegant té el seu encant. Si he de triar... em quedo amb la Toneta! És el futur i és una dona! També amb en Pep Figueret que és molt tendre i amb en Xanet Xaneta per la seva història!
    Define para ti que és la Mostra? 

Un punt de trobada! És molt interessant per a tothom, participants i públic que es faci la Mostra.
    quan fa que vas veure la Mostra? 

 Sempre que puc hi vaig!
    Definex qué són les Santes? 

La meva festa major. No hi falto mai!


    Definex qué és la Cultura Popular?

La riquesa de l’herència dels pobles


define para ti qué es el Carnaval? 

Una festa! Hi he treballar i participat des de molts ambits. M’encanta.

 Això és un honor i una alegria!



Com vas començar al fer Teatre?
Vaig començar a fer teatre a la Sala Cabanyes, després a l’Aula de Teatre de Mataró i més tard a l’Institut del Teatre de Barcelona.



qué presentis el cartell i qué sens?

Doncs va ser un atutentic honor presentar el cartell del raul roncero al teatre monumental. Aquest cartell ha estat doblement especial per a mi . Ja que pel carnestoltes tmb hi ha estat present
























Resultat d'imatges de Pep Figueret
 










 Resultat d'imatges de Xanet Xaneta

Comentaris