Entrevista Joan García fa Teatre a la Sala Cabanyes de Mataró

Entrevista a Joan García fa Teatre a la Sala Cabanyes de Mataró



Primer de tot, podria dir-me  Quin Gegant t'Agrada?
El gegant qué m'agrada més, és el Dragalió ja que quan jo tenia 2anys els meus pares em van portar a veure com neixia i en aquell moment ja em vaig enamorar d'aquest petit drac, a sobre sempre m'ha agradat molt això dels correfocs i sempre em posava sota del drac.

I què li sembla,que és el teatre?
 El teatre és... tot; està ple d'emocions, una manera d'expresar-se, un forma diferent de viure la vida, el teatre no es pot descriure amb paraules el teatre s'ha de viure




 I, ja acabant,Definex qué són les Santes?
 Les Santes doncs bé, és la millor festa major, són divertides esbojarrades i les pots viure amb la família o amb amics són dies plens d'alegria de festa, és el conjunt de totes les coses qué hi formen part, només qué hi falli una cosa ja no serien les santes de sempre; les Santes són les SANTES



 Ja per acabar, podria parlar-nos de qué es per tu Fer de Billy? 
 Per mi fer de Billy és una oportunitat molt gran ja qué en Billy Elliot és com jo però a l'antiguitat perquè a mi hem va passar una cosa semblant: de petit hem deien qué provés de fer dansa i a mi hem feia cosa per por del qué em diguessin els altres; després de molts anys, la coreografa de pastorets d'aquell any (la Heidi consegal) em va recomendar qué provés de fer dansa, al principi hem va fer vergonya però després ja m'hi vaig acostumar i vaig pensaruna cosa qué també surt en una cançó de Billy elliot: "quin mal hi ha en ser tu mateixa a ser qui vulguis ser, a qui li importa si vols ser diferent tot el qué has de fer és passar de la gent" I a partir d'aquesta frase, va ser quan sen van treure les vergonyes i les pors i per fi vaig fer el qué m'agrada, ballar. A partir d'aquí vaig estar fent dansa i actualment estic a un conservatori professional de dansa. Per tot això, estic molt content de poder fer aquest personatge (de Billy) a la sala cabanyes, es una manera de qué tothom reflexioni sobre aquest tema, només donar gràcies a tots els qué han fet possible qué pugui fer de Billy, GRÀCIES





 

Comentaris