Entrevista a la Berta Sans Xarles Santera i fa Teatre a la Sala Cabanyes

 Entrevista  a la  Berta Sans Xarles Santera i fa Teatre a la Sala Cabanyes


Primer de tot, podria dir-me  quin Gegant t'Agrada?
A mi m'agraden el nans i et que més es el xino perquè és el primer que vaig portar i perquè m'agrada la trena llarga


I què li sembla,que es per tu el teatre? Per mi el teatre és una forma de vida diferent a la real ja que per fer teatre t'has de deixar anar el sentiments i emocions es com una segona família per mi ja que allà fas amics i et diverteixen fent el que vols.



 
 I, ja acabant,Definex qué són les Santes?
Les Santes són la festa major de Mataró i són molt importants per els mataronins i són dies d'emocions i diversió amb la família i/o amics.
Les Santes, són les Santes no és poden definir cadascun defineix les seves Santes però en fi tots diem que les Santes són les Santes.



Ja per acabar, podria parlar-nos de Quina obra te ha agradat més Fer?
 No sé quina obra m'ha agradat més però pude et dic que els pastorets ja que els porto fent desde que vaig néixer i he anat fent de diferents personatges i atreves d'ells he conegut a molta gent i molta gent em coneix i la majoria de gent em coneix com la petita Sans








Resultat d'imatges de pastorets

Comentaris