L'any 1986 Vella quaresma feta per: Josep Maria Codina

 
 L'any 1986 Vella quaresma  feta per: Josep Maria Codina
Primer de tot, podria dir què significa per a un que li hagin encarregat de fer la Vella Quaresma?  fa molts qué hem va passar, però recordo que quant  m’ho van proposar em va agradar molt q pensessin amb mi, de fet llavors era molt jove, i l’oportunitat q una obra teva la vegi molta gent i la puguin tenir a casa em va agradar molt.

 Podria dir-me què és el que li va acabar agradant més de la seva Vella?
Em va agradar poder fer el dibuix, el fet de Fer-la


 Com es va inspirar per a fer-la?

estava inspirat amb una senyora qué coneixia, però tambè recordo qué vaig disfrutar molt pintant la imatge gran, la q es penja a la plaça del peix.

 I, per últim, quants dies va trigar en fer-la?
Crec q un mes





Resultat d'imatges de josep maria i codina vella quaresma

Comentaris