l' any 2003 la Artista Marta Duran i Quintana va fer la vella Quaresma

l' any 2003 la Artista Marta Duran i Quintana  va fer la vella Quaresma

Primer de tot, podria dir què significa per a un que li hagin encarregat de fer la Vella Quaresma?
Em va causar una agradable sorpresa, doncs jo sóc més Pintora que dibuixant, però a la vegada orgull de participar en aquesta tradició de la meva ciutat.

 Podria dir-me què és el que li va acabar agradant més de la seva Vella?
 De la meva vella quaresma el que més m'agrada és lo original i diferent que es de les altres per el fet d'anar en barca. La vela li fa resaltar el rostre i els peus amb sabates relacionades amb el mar, la fan molt de Mataró.

 Com es va inspirar per a fer-la?
Com es fa molt evident, em vaig inspirar en el Mataró obert al Mar i en els pescadors que encare hi surten a pescar.




ara us deixo la Entrevista del Cartell de Santes de la Marta Duran i Quintana





He tingut la sort de Coneixer al Marta Duran i Quintana és una gran persona i un gran Artista
















Comentaris