L'any 2007, feta la Vella quaresma per al Eloi Romaña Muniesa



L'any 2007, feta la Vella quaresma per al Eloi Romaña Muniesa




Primer de tot, podria dir què significa per a un que li hagin encarregat de fer la Vella Quaresma?

Bé, és una cosa que fa molta il·lusió. A més a més, el moment en què et truquen és molt "xulo", perquè dius "Ai, què guai, que han pensat en mi per fer la Vella", i a sobre estàs fent una cosa per la ciutat i que veus que la gent ho gaudeix molt, os sigui, és genial.


 Podria dir-me què és el que li va acabar agradant més de la seva Vella?
Crec que la meva Vella la vaig fer ara fa uns anys. Aleshores, en aquell moment, m'agradava molt el fet que fos una Vella pensada per als nens, sobretot. Vaig intentar fer una cosa que fos suau. Sí que és una mica així, del tipus geperuda, una mica desagradable, però, en el fons, és entranyable.


 Com es va inspirar per a fer-la?

Jo sóc molt clàssic, i vaig fer una Vella bastant clàssica. Amb una forma una mica estranya, però bastant clàssica, vull dir, les sabates són totes iguals, perquè m'agrada que tingui tots els peus iguals (no m'agrada això que tingui els peus descombinats), ha de combinar tot; i, de colors, molt clàssic: grisos... Així, de Vella Quaresma de tota la vida.

 I, per últim, quants dies va trigar en fer-la?
"Déu ni doret"! Vaig estar dies, amb allò, fent esbossos i dibuixos de com havia de ser i, després, clar, quan vam pintar la gran, llavors ens vam estar uns tres o quatre dies per a pintar-la, la grossa.

























Comentaris