Aquí teniu el Cartell alternatiu qué vaig presentar el Any passat 2017

Autor per el Concurs del Cartell Alternatiu 2017: Julio López Gómez
 
Primer de tot, podria dir qué és per tu  el teu cartell alternatiu ?
Per a mi fer el Cartell Alternatiu de les Santes es una oportunitat molt bona perquè tu fas un cartell com t'agradi i te presentes a un concurs.

Podria dir-me qué com va sorgir en fer el cartell alternatiu?
va sorgir perquè el any passat al capgròs i al tot Mataró vaig veure la noticia i vaig dir hem presento al concurs
Podria dir-me qué són les santes?
Per mi Les Santes es la festa més popular i qué m'agrada en tot el any perquè visc amb molta  intensitat i amb  molta emoció i perquè me encanta els actes de les santes.

com vas dissenyar el Teu Cartell qué vas presentar?
Vaig pensar qué el primer qué tenia que sortir si o sí era la Família Robafaves després també vaig fer el títol i després vaig anar fent els demès dibuixos fins acabar-ho tot el cartell i fins qué el vaig fer una foto i ho vaig enviar per presentar me al concurs i també el vaig portar al tot Mataró perquè el fotògraf el faci una foto per lo del concurs del cartell alternatiu de les santes.

Comentaris