Entrevista a el dissenyador gràfic Xavier Esteve.


 Entrevista a el dissenyador gràfic Xavier Esteve.

 
defineix què és per tu el teu cartell alternatiu?
Una OPORTUNITAT per DISSENYAR el cartell de la meva festa major.


defineix què com va sorgir en Fer el cartell alternatiu?
Sincerament, celebrant el 'DESVETLLAMENT Bellugós'.


defineix què són les  santes?
Una bona festa major de ciutat per a Tots els mataronins i a tothom que s'hi vulgui sumar. Dies de de dormir poc, de ballar i Deixar-se portar paper foc i la música.

qui et va dir de presentar-te al Cartell Alternatiu?
Ningú. El meu cartell formava part de la Segona edició del cartell alternatiu. A l'ver l'Acceptació que va tenyir la primera edició, vaig decidir presentar-la meva l'any següent

què T'agrada DISSENYAR?
Tinc Força preferència per al sector 'editorial'. Però amb l'actual situaciò (Reducció de l'impresió a paper) estic cada vegada més obligat a especialitzar-me en disseny digital: webs, apps ...

quin és el teu gegant què T'agrada?
Sens Dubte, l'Robafaves





 

Comentaris