Entrevista a Gemma Romagosa qué va fer el cartell de les santes Alternatiu 2013


Entrevista a Gemma Romagosa qué va fer el cartell de les santes Alternatiu 2013


Define què és per tu el teu cartell alternatiu ?

- El meu cartell representa els 4 gegants de la família Robafaves, de manera senzilla i minimalista. Representa les 4 barres de la senyera de Catalunya. Per mi és un cartell molt especial ja que va permetrem guanyar el 2n premi de cartells alternatius.

define què com va sorgir en fer el cartell alternatiu?
- Després de fer Disseny Gràfic al Grau d’Audiovisuals, em va venir la idea de fer el cartell tal i com vaig fer-lo, de manera senzilla, que pogués identificar-se a simple vista i que fos molt clar el disseny.

define què són les santes?
- Son unes festes molt importants per a la ciutat de Mataró. Opino que són unes festes molt ben organitzades ja que pot gaudir-ne tota la família.

qui et va dir de presentar-te al Cartell Alternatiu?
- Vaig decidir presentar-me després de veure l’anunci al Tot Mataró.


qué t'Agrada dissenyar?
- Realment m’agrada molt dibuixar i poder crear personatges, paisatges i objectes des de zero, però també m’agrada fer coses més abstractes. Passo moltes estones dibuixant a la meva llibreta preferida, on hi tinc els dibuixos més especials per mi.


quin és el teu gegant què t'agrada?
La figura que més m’agrada, és la del Drac de Mataró. Tot i que la família Robafaves és maquíssima.

Comentaris