Entrevista a la dissenyadora gràfica Carmen Guzman del Cartell de les Santes Alternatiu de Mataró


 Entrevista a la dissenyadora gràfica Carmen Guzman del Cartell de les Santes Alternatiu de Mataró

Primer de tot, podria dir qué és per tu  el teu cartell alternatiu ?

Per a mi fer el Cartell Alternatiu de les Santes es una oportunitat molt bona per els nous il.lustradors donar-nos a conèixer.


Podria dir-me qué com va sorgir en fer el cartell alternatiu?
Un día de camí a la feina en el “Casas”, estava mirant el Tot Mataró I ho vaig veure i no ho vaig dubtar. En el 2016 vaig quedar finalista i el passat 2017 no va poguer ser. Però es molt divertit! Som de Mataró quasi bé tots d´alguna manera ens conèixem, tenim algun amic o veí en comú i votem.

Podria dir-me qué són les santes?
Per mi Les Santes es la festa que ens uneix com a ciutat. Surgeix un germanor, una unitat que la resta de l´any no es veu. Disfrutem, ho vivim amb passió, amb respecte. Per a mi son molt especials.


qué t'agrada dissenyar?
Com a dissenyadora tot el que pugui!! Vaig ser dissenyadora de moda durant 12 anys  però la crisi va fer que fes un reciclatge, i vaig estudiar disseny gràfic i des de fa quatre anys treballo en una agencia de publicitat a Barcelona.

quin és el teu gegant qué t'agrada?
A mi m´agrada molt la Toneta. Es allà sempre com discreta. Hem fa gràcia.

Aquí us deixem el seu blog perqué el mireu. 

Comentaris