Entrevista a Ruben Bravo Prados el que va fer el Cartell de la Mostra de Gegants a les Esmandies



 Entrevista a Ruben Bravo Prados el que va fer el Cartell de la Mostra de Gegants a les Esmandies

Com vas fer-ho el cartell de la mostra?
Va ser un encàrrec. Com ja sabia quin estil tenia vaig tenir llibertat absoluta per treballar en els dibuixos. 


Com et vas inspirar en fer-ho 
hem van passar fotos de tots els gegants i hem vaig limitar a fer caricatures en estil de còmic de tots ells.

qui et va dir qué facis el Cartell de la Mostra de gegants?
Va ser un amic que està a la comissió, amb el que ja havia participat en altres cartells junts.



Qué és lo qué t’agrada del cartell de la mostra de gegants?
El resultat final i la comoditat de tenir la llibertat de poder fer al meu aire sense restriccions, això em va permetre poder aportar el meu estil i experimentar amb els colors.















 



Comentaris