Entrevista a Ruben Bravo Prados el que va fer el Cartell Alternatiu de Santes

 Entrevista a Ruben Bravo Prados el que va fer el Cartell Alternatiu de Santes

Define què és per tu el teu cartell alternatiu ?
És una hipotètica escena vista amb humor viscuda pelmític “negrito” del Parc Central, rodejat d’alguns dels possibles resultats d’una nit de Santes. Té lavessant humorística però també la crítica, ja que molts dels elements fan referència a finals de nit no tan agradables. 

Define què com va sorgir en fer el cartell alternatiu?
 Aquest cartell en concret va ser una segona idea que vaig dibuixar a rotulador al dors d’un calendari laboral a una cafeteria mentre feia temps per donar una classe i vaig decidir presentar-la.

define què són les santes? 
Per a mi Les Santes son una festa important en la qual tota la ciutat es movilitza després d’un any sencer d’espera. Tot i així, no puc definir-les sense pensar que per a mi han sigut coses diferents al llarg del temps: han estat emoció, ganes d’estiu, sortir de la rutina, evasió i amistat, però també treballar de nit atenent gent maleducada, cultura endogàmica i ambients surrealistes. 

qui et va dir de presentar-te al Cartell Alternatiu? 
Normalment m’en assebento pel Tot Mataró o algún amic o familiar m’ho recorda. Tot i així és una tradició per a mi perquè em presento a aquest concurs des de l’any 2012,cada any em proposo fer-ne com a mínim un, tot i que gairebé sempre en presento dos propostes.
Aquesta vegada ha estat el primer cop que he guanyat algun premi. 



qué t'agrada dissenyar?
 He d’admetre que el disseny gràfic pur no és de les meves branques artístiques preferides, el que si m’agrada és quan puc afegir una vessant artística on puc moure’m amb major llibertat i barrejar estils.


 quin és el teu gegant què t'agrada? 
El Basilisc em sembla molt potent i una peça d’artextraordinària.

Comentaris