Entrevista a Sergio Ruiz fotògraf de les Santes 2005

Entrevista a  Sergio Ruiz fotògraf de les Santes 2005

Primer de tot, podria dir què significa per a un que li hagin encarregat de fer les fotos de les Santes?
 Me les van encarregar a l'any 2005. Va ser tota una sorpresa i encara me'n recordo d'aquella trucada. En aquell any treballava a la revista Capgròs i estava molt familiaritzat amb les festes així que va suposar un repte fotografiar-les amb el meu punt de vista.

com vas començar a fer fotografia?
Vaig estudiar tres anys a l'IEFC i en el tercer curs vaig començar a treballar al Diari de Mataró, allà vaig apendre l'ofici i vaig fer molts companys de feina que encara conservo.

qué t'Agradaria fer a les Santes?
Actualment porto bastants anys fent el reportatge de les Santes per a la Direcció de Cultura de l'Ajuntament de Mataró, són les fotos que normalment es publiquen a l'agenda de Santes. Fotogràficament les he fet desde molts punts de vista però sempre es pot trobar un de nou.

Define para ti per qué t'Agrada les Santes?
M'encanta la cara de la gent somrient i disfrutant del moment.




Comentaris