Entrevista a Dani Domínguez Qué va Fer la Expo de 2006 de les Santes

 Entrevista a Dani Domínguez Qué va Fer la Expo de 2006 de les Sante


 Primer de tot, podria dir què significa per a un que li hagin encarregat de fer les fotos de les Santes? 
Si ets de Mataró, de tota la vida (un MTV), com jo, i a més t’agrada la fotografia elmillor que et pot passar és que t’escollin Fotògraf de Les Santes.

Com vas començar a fer fotografia?
 Vaig començar amb el cursos del Foment Mataroní i de la ma del fotògraf Joan Safont.vaig endinsar-me en aquest mon. Primer vaig entrar en el mon de la fotografia artística, fent varies exposicions a la ciutat i també a Barcelona i després vaig anar fent feines de moda i altres.


 Que m’agradaria fer a Les Santes?
 Doncs fotogràficament parlant el que vaig fer en la meva expo, vaig intentar buscar una visió diferent a la que tothom té i viu. I els actes en els que es podia fer em vaig enfilar el més amunt possible per donar un punt de vista des de l’alçada.

 Define para ti per qué t'Agrada les Santes?
Les Santes, és una festa molt especial pels mataronins, i per mi també, m’agrada molt la diversitat d’actes que es fan per tots els públics, i com a colofó l’Escapada i tot el que suposa aquella nit.










Comentaris