Entrevista a Laia Arnau Autora de la Vella quaresma i Autora de Cartell Santes del 2016


 

Entrevista a Laia Arnau Autora de la Vella quaresma i Autora de Cartell Santes del 2016




 Primer de tot, podria dir què significa per a un que li hagin encarregat de fer la Vella Quaresma?
 Que t’encarreguin la Vella Quaresma és una sopresa molt agradable doncs saps que la dediques als més menuts i que te la encarrega la gent de la ciutat, que és la gent més propera.



  Podria dir-me què és el que li va acabar agradant més de la seva Vella?
El que més m’agradava de la meva vella és que era molt actual i entenia els problemes de la gent que pateix més, per això al seu vestit s’hi reflectia la gent que fugia del horror. La Quaresma és el recordatori d’un temps de mancances.

 Com es va inspirar per a fer-la?
hem va inspirar tot allò que m’envoltava en aquell moment, els refugiats a la TV, R2D2 de la Guerra de les Galaxies que es reestrenava i em recordava la meva infantesa, les bledes que m’agraden molt i jo mateixa amb les meves ulleres.


I, per últim, quants dies va trigar en fer-la?
Vaig trigar unes 3 setmanes desde el primer esboç.





Comentaris