Entrevista a Lluc Aymerich al qué s'ha presentat aquest any per el cartell alternatiu

Entrevista a Lluc Aymerich al qué s'ha presentat aquest any per el cartell alternatiu

Primer de tot, podrias dir què es per tu el Cartell alternatiu?
Per a mi el cartell alternatiu es una gram oportunitat per els artistes com jo que som poc coneguts o acabem d'entrar en el joc de fer-nos conèixer.


  Podria dir-me què és el que li va acabar agradant més del teu Cartell?
El que mes m'agrada del meu cartell es que bàsicament es una drag queen, i només per aixo ja m'agrada. Ademes vaig buscar tons de color molt cridaners i vius com en aquest cas la bandera LGBT.
 



Com es va inspirar en fer-lo?
 
Hem vaig inspirar en la meva drag queen preferida, que es diu Sasha Velour i el seu mes icònic playback on es treu la seva perruca i surten pètals d'ella. Per mi ella es una gran inspiració per el art que faig i en general el drag.

 I, per últim, quants dies va trigar en fer-lo?
Vaig estar tot un dia sencer per esbosaar la idea a paper i entintarla a digital. Es a dir, un dia.
 

Com vas pensar en el Nom  de Santes drag?
El nom es bastant obvi, ja que es una drag queen i el cartell va de les santes aixi que vaig pensar que Santes Drag era una bona combinació.

Comentaris