ENTREVISTA A MANEL PAYERO, CAP DE COLLA DEL PEP LA GUINEU DE L'ESCOLA JOSEP MONTSERRAT

Quan fa que ets Cap de colla?
Ara fa 6 anys

Quan fa que vas a veure la Mostra?
Fa 8 anys que hi assisteixo, des de que participo al món dels Gegants,
que va ser quan la meva filla va començar a l'escola i quan m'hi vaig vincular.

Quan fa que ajudes a portar el gegant a la Mostra?
Des que vaig començar, fa uns 8 anys, que hi porto el Pep la Guineu

Defineix què és per a tu la Mostra?
Em sembla una gran idea i m'agrada anar a veura-la, perquè pots veure a la majoria de Gegants de Mataró plegats. Les activitats que es fan durant la mostra també són molt maques. És un bon punt de trobada per als gegants i on els puguin gaudir grans i petits.

Què significa per a tu ser Cap de colla?
Per a mi suposa una gran responsabilitat fer ballar en Pep a cada plaça i carrer durant les cercaviles i al mateix temps disfruto veient com els nens i les nenes riuen i saluden. En definitiva, per mi ser cap de colla és sentir els Gegants des de primera línia.

Defineix què és per a tu en Pep la Guineu?
En Pep la Guineu per a mi és una manera de divertir-me dins el món escolar, mentre em relaciono amb les famílies de l'escola i d'altres colles geganteres en un ambient festiu, més enllà de l'horari escolar. En Pep és el representant més important de la nostra escola i defineix la trajectòria de la mateixa.










Comentaris