entrevista al Cartell de carnestoltes de L'Any 2018 fet per Cesc Cruzate @kekucru)


 entrevista al Cartell de carnestoltes de L'Any 2018  fet per Cesc Cruzate @kekucru)

Què va significar per a tu guanyar el Concurs de Cartells de Carnestoltes?

Una gran alegria pel que representa guanyar en una competició i per constatar que havia encertat amb la idea que havia tingut.



Què és el que et va acabar agradant més del teu Cartell?

El millor de tot, crec que va ser la idea, disfressar un cartell de Carnestoltes de cartell de Les Santes.




Com es va inspirar en fer-lo?

La idea la vaig tenir l’any que el cartell de Santes l’havia fet la Regina Puig, el seu estil de dibuix encaixava amb el meu i la idea em va venir de seguida. Aquell any no vaig tenir temps de fer-lo i em vaig guardar la idea fins que el cartell de Santes tingués unes determinades característiques. Quan vaig veure el cartell d’en Raül Roncero vaig pensar: Aquesta és la meva!, i em vaig posar a treballar.





Quants dies va trigar a fer-lo?

Vaig trigar 6 o 7 dies, en el cartell hi ha molts objectes i personatges i la tècnica d’en Raül és força laboriosa.

Comentaris