Entrevista a la il·lustradora Núria Piqué de el conte de Carnestoltes 2019

Entrevista a la il·lustradora Núria Piqué  de el conte de Carnestoltes 2019

Primer de tot, podria dir què significa per a un que li hagin encarregat el conte de el Carnestoltes de Mataró? 
Per mi el fet de que se'm confiés la tasca d'il·lustrar el conte de carnestoltes amb lletra i música em va fer molta il·lusió. Sempre des de ben petita he seguit els actes i festes que es fan a la ciutat i poder crear quelcom que divulgui les festes i les expliqui als més petits m'ha semblat fantastic i útil.
Podria dir-me què és el que li va acabar agradant més del Conte del Carnestoltes de Mataró?
El que més m'ha agradat del Conte ha estat la gent que l'ha fet possible, les ganes i l'amor que han posat en el projecte i que m'han trasmès a mi.
com vas fer  el dibuix del disc carnestoltes de mataró?
El dibuix del disc és el matéix que el de la portada del conte, és un collage dels personatges que ens esperen dins del libre amb en Pellofa com a protagonista. Totes les il·lustracións son digitals realizades amb photoshop.
 Com ets  vas  inspirar en fer-lo?
 Hem vaig inspirar en la pròpia experiència d'haver viscut Aquestes festes en primera persona i en les fotos de referència que em van facilitar des de l'associació i 15.
I, per últim, quants dies va trigar en fer-lo? 
Vaig trigar uns 3 mesos ja que el primer més ho compaginava amb feina.