Explicació de com va començar tot.



El Blog qué abans és deia la Mostra de gegants a les esmandies va néixer a 2017 només al blog posava coses de la mostra de gegants fins què al 2018 vaig canviar el nom perqué vaig pensar en posar més entrevistes fer concursos i fer més coses i anar a més actes per poder-ho posar al blog i per aixói va sorgir el nou titol de les tradiciones de Mataró i la Cultura a Mataró i estic super agrait i super content perqué vaig guanyar dos premís un de el concurs de les velles quaresmes vaig guanyar la samarreta de les santes 2018 i a un altre concurs a la festa de L’Via Europa i vaig guanyar un llibre valorant en 23 euros i va ser el llibre de mataró desaparegut nicolau guanyabens
i també portu 3 o 4 anys col.aborant en la Mostra de Gegants a les esmandies. I per posar del meu esforç tant per aconseguir objectius, com aquest Una feina molt a fons de la cultura de Mataró!
I vaig començar al 2015 vaig pensar fer el canal de YouTube i també des de sempre vaig a la mostra de gegants Any 2016 vaig gravar i vaig estar Participant a 2016 a la mostra i vaig publicar cuses al blog seguidament al any següent vaig fer ho mateix participar però vaig posar més vídeos vaig fer moltes fotos de la Mostra i també vaig començar a fer entrevistis a la gent que sap i de cultura popular i això. després vaig pensar a gravar per festes per exemple: festes del barri , Gegantada,cercavila,sortides i també vaig pensar en fer entrevistes i també faig revistes per el blog i tambe als que han fet cartells com els santes alternatiu o cartell oficial dels artistes i també alguns cartells de Carnestoltes als quin han fet els vella quaresma i gracies això puc créixer amb el meu blog i puc decidir