Entrevista a Pol Caballero hereu del l'any 2018


Entrevista a Pol Caballero  hereu del l'any 2018
Qué és per vosaltres el Publillatge?
  Abans, com molta gent, tenia la visió que el pubillatge era masclista, pero vaig informar-me i vaig veure que ho havia deixat de ser per convertir-se en un elogi a la cultura i germandor catalana.

com veu pensar en participar al pubillatge com a hereu o pubilla o donzella o fadrí?
però un dia la Pubilla de Mataró 2017 i amiga meva em va convèncer de presentar-me, ja que m'estimo la cultura i tradicions de la nostre terra.

com us van elegir per ser hereu pubilla  donzella o fadrí?
   S'em va escollir mitjançant una prova escrita i oral.

Havíeu sigut hereu o pubilla en una altre ocasió?
 Mai havia sigut hereu,

 Defineix qué és per vosaltres hereu i pubilla en 3 paraules?
   amistat, cultura , pàtria.

Comentaris