Entrevista a Manel Martín forma part de la Comissió de la Memória històrica de la gent gran.


Entrevista a Manel Martín  forma part de la  Comissió de la Memòria històrica de la gent gran.

 Foto cedida per Manel Martín

Quin gegant t'agrada?
sense dubte en Robafaves es per mi un gegantás.

Qué és per tu la Sardana?
la sardana es la dansa de Catalunya.

Qué t'agrada de la Setmana Santa?
és una barreja de espiritualitat i folklore.

qué t'agrada de la Cultura Popular?
és l'esperit tradicional de Poble.

Quina Cobla és la qué més t'agrada?
la meva cobla preferida es la principal de la Bisbal.

Qué penses del Mia?
penso qué esta molt bé que totes les escoles tinguin gegants.

a les escoles que havies anat t'agrada o agradava algun gegant?
pensa que a la meva edat (73 anys ). els únics gegants qué hi havia era la Família Robafaves.

has anat alguna vegada a la Mostra de Gegants a les Esmandies?
si la vaig visitar, i també les exposicions  de bestiari popular qué s'han fet.

qué penses sobre la Mostra de Gegants a les esmandies?
be, jo crec que es una cosa molt maca poder mostrar , tot el seguit de gegants qué hi ha a Mataró.

com vas coneixer la Mostra de Gegants?
la vaig coneixer a través d'un Anunci.

ets d'alguna colla o havies sigut?
no soc de cap colla

formes part d'alguna cosa de Mataró de cultura?
si formo part de la comissió de la memòria  Historia de la Gent gran.

Comentaris