Entrevista a Óscar Pérez Hereu del any 2017


Entrevista a Óscar Pérez Hereu del any 2017

Qué és per vosaltres el Publillatge?
Per mi, el pubillatge es sense dubte una experiència única i molt especial. I a mes a mes, una aportació en aquests temps a la tradició catalana molt necessaria. Poder viatjar per tot el territori, conèixer a altres que comparteixen idees amb tu i poder representar a la teva vila o el teu municipi, no te preu. Recomano moltíssim que tothom que pugui, s'apunti. 

com veu pensar en participar al pubillatge com a hereu o pubilla o donzella o fadrí?
La veritat, jo no tenía pensat ser Hereu, ni tan sols sabía que el pubillatge existía. Una amiga de fa molt, em va parlar del pubillatge. Ella era Pubilla d'Argentona. La idea de poder ser Hereu de Mataró, em va fer gràcia, pero després de saber que a Mataró no hi havia Pubillatge, vaig abandonar la idea. Un temps després, la meva amiga en va dir que s'estava intentant fer Pubillatge a Mataró. No vaig dubtar-ho ni dos segons. Li vaig dir que si al instant. Vaig tenir sort de després ser escollit. 

com us van elegir per ser hereu pubilla  donzella o fadrí?

Doncs la cosa va ser una mica difícil, perquè estaven entre jo i un altre noi. Ell va fer millor una cosa i jo l'altre, pero al final, vaig agradar mes al jurat. Estava realment nerviòs. Em feia il·lusió. 

Havíeu sigut hereu o pubilla en una altre ocasió?
No. Com he dit abans, aquí no hi ha havia Pubillatge. Peró podría haver estat interessant continuar. 

 Defineix qué és per vosaltres hereu i pubilla en 3 paraules?
 compromís, tradició i jovent. 

















Comentaris