Entrevista a una Voluntaria de la Cavalcada de reis Aroa López


Entrevista a una Voluntaria de la Cavalcada de reis Aroa López


Com va sorgir en qué sortissis  a la Cavalcada de reis?
Al ser alumna de l’Aula de Teatre de Mataró em van oferir la magnífica oportunitat de participar en la cavalcada de reis. Però en edicions anteriors vaig poder participar gràcies a l'Associació de veïns de Vista
Alegre.

Què és per a tu sortir a la cavalcada?
Per mi sortir a la cavalcada és poder gaudir la màgia des d’un punt que no tothom pot experimentar. És compartir I'il-lusió i fer passar-ho bé tant als més petit de la casa com als més grans, ja que des del paper
dels carboners és pot entrar en contacte amb el públic i fer—los sentir part de l'espectacle.

quants anys portes a la cavalcada de reis?
Porto onze anys participant a la cavalcada, des dels cinc anys fins aquest que en tinc disset.

De quins personatges té han tocat anar i a quines carrosses has anat?
Els primers anys, des dels cinc fins als nou vaig participar a la carrossa del tren, tant a dins de la carrossa com a fora caminant. A continuació, vaig participar des dels nou fins als dotze vaig estar a la carrossa de l’avió, un any com a pilot i la resta com a mecànica. Fins aquest moment tot eren carrosses de l'Associació de veïns de Vista Alegre. Després, quan vaig començar amb l’Aula, vaig participar a la comparsa de ocells i meduses que van fer durant dos anys. Finalment, amb els carboners he estat aquests últims dos
anys.






Comentaris