Entrevista a una Voluntaria de la Cavalcada de reis Alexandra Zaynuldinova


Entrevista a una Voluntaria de la Cavalcada de reis Alexandra Zaynuldinova


Com va sorgir en qué sortissis  a la Cavalcada de reis? 
Doncs faig classes de teatre a l'aula i ens van proposar de participar i vaig acceptar. 

Què és per a tu sortir a la cavalcada?
Per mi sortir a la cavalgada es recordar la meva infància, mirant totes les carrossses, sempre que he sortit m'ho he passat molt be i m'ha fet molta il.lusió. La connexió que hi ha amb la gent es molt maca i sempre que tingui la oportunitat ho tornaria a fer. 
quants anys portes a la cavalcada de reis?
És el meu segon any.




De quins personatges té han tocat anar i a quines carrosses has anat?
 L'any passat vam anar de peixos i no erem cap carrossa i aquest any de carboners.

Comentaris