PellofaXII del blog en Tradicionarius

Us Deixem el Audio del Nostre Pregó de PellofaXII

 

Pregó del Pellofa Culturàrius XIII DEL 2021

Mataronins i Mataronines ja sóc aquí! pellofa XIII

 En aquest any tant difícil per la situació en la que estem vivint  he volgut tornar  per donar una mica de alegria , il·lusió, i màgia
 també m’agradaria donar suport a molta gent que s’ha quedat sense treball i a les persones que han perdut algun amic o familiar.

també us vinc a dir que el dia 19 de Setembre del 2020 vam fer 6 anys

dies tant senyalats com es el carnestoltes dates de celebració i de disbauxa, tambè son dates per reivindicar  els que avui no i poden ser amb nosaltres,
però ells més que mai voldrien que celebressim el carnestoltes! Per això dic que comenci la disbauxa!

Primer de tot volem reivindicar que no ni hagi racisme , violencia , pobresa.
 Aquest any portu molta música a la meva capa també portu molt de color també volem reivindicar que respectin la orientació sexual dels nois i noies ,
 també volem reivindicar el dia 8 de març

ENS VOLEM VIVES, ENS NECESSITEM A TOTES!

ni una mas ni una menos

també volem reivindicar la dansa a Mataró i a Totes les Parts del Món
 i també volem que nois i noies puguin tenir la seva llibertat i que puguin ser lliures  Tots Som Iguals Tots Sóm Diferents

... Aquest any  més que mai hem d’estar amb la família i que mai deixem de estar amb ella  amb veieu tinc un micròfon per parlar o per cridar “”Glória Les Santes”
 també portu un full a la mà que m'agrada molt aprendre Les  partitures  de  Les Sardanes  “ASSAM”

 Al meu ombro porto una camará de fotos per fotografiar a tots els que volgui  també portu  ceptre del Gegant Lluís  Domènech i Montaner  ,
també a la capa hi portu un llaç dels polítics La començo a tindré molt calenta i una miqueta empinada.. o si no els hi posaré jo! Com jo em dic Pellofa
 l prometo que el qui es porta bé i no celebra el carnestoltes li Ilençare una agulla. També porto aquesta reixa de mariner per captura  a tots els violadors que violen a
les noies  i nois pels carrers de tot el món i per un present més feminista! També en aquest dies més que mai gegants cultura popular i tradicions catalanes!

 l ara si Visca el gegants, Visca Mataró i Visca Catalunya!!!!!

Visca Les Santes i Visca Les Festes i Les Tradicions Catalanes

i Visca el Blog de tradicionsdemataro

 

Comentaris