Entrevista A Bego Tabalera de Mataró una Gran Santera

Entrevista A Bego Tabalera de Mataró una Gran Santera 

foto feta per @tradicionsdemataro
quin pellofa t'ha agradat de tots els anys?
el Pellofa Queen

Qué és per tu les Santes?
La Festa Major de Mataró. On em trobo a molta gent que costa trobar durant l'any

qué és per tu ser tabalera de els tabalares do maresme?
Ha estat una experiència molt positiva. Al llarg dels anys hem pogut fer una bona família tabalera.

qué ha sigut aquest any poder participar a la comissió del pellofa!!
per a mi ha Adrenalina pura i  Al principi molts nervis però amb la gent al teu voltant es passen ràpid

va ser fàcil posar-te en acció per el personatge?
Va ser fàcil sí. Tot i que abans vam assajar força, En Pellofa representava al Freddie Mercury del qual jo ja sóc fan de tota la vida. Així que no em va ser difícil posar-me en el paper

Quin acte t'ha agrada més de Santes i Carnestoltes?
El Sant sopar i la vetlla de l'ajuntament. Aquest últim és on més vaig gaudir , i De Santes m'agrada molt la nit boja, però també l'esmorzar que fèiem durant la missa amb els tabalers.

Qué és per tu Gospelsons?
Gospelsons per a mí es una altra família a la que en formo parte on gent molt diversa ens reunim per a un mateix objectiu: cantar i passar una molt bona estona

quina és la cançó qué més t'agrada?
M'agraden forces. Del repertori que tenim n'hi ha que em donen bon rotllo, d'altres em remouen per dins,... Ara les que em van encantar van ser les del concert debtribut a Queen que vam fer al Clap, i havíem de fer A altres llocs però amb el tema de la pandèmia no s'ha pogut fer de moment. Però totes les cançons m'agraden perquè em fan sentir bé

quin gegant t'agrada?
Per a mí el gegant més especial és La Iaia de l'Escola Bressol la Riereta.

Comentaris