Vam Conversar amb una de les Gitanes de Mataró és Diu Aurora Tolosana


  Mataró 1 de maig 2022


 Com vas començar a ballar Gitanes?

quan vaig vindre a Mataró a viure eren les Santes i va ser quan vaig conèixer a persones de la entitat i els meus pares van parlar amb la Eva de l'entitat i desde qué vaig venir a viure a Mataró vaig estar ballant gitanes.

quan vas començar a ballar?   

desde els 3 anys vaig estar ballant jotes.

Qué són les Jotes?

La Jota aragonesa se expresa a través del baile, el canto y la interpretación musical llevada a cabo por una rondalla en la que participan la guitarra, el laúd y la bandurria.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 us deixarem un link on podeu veure coses de les Gitanes

Comentaris