ja és aquí la Pili la vella quaresma del blog de tradicions de Mataró 2024


La Pili la vella quaresma del blog de tradicions de Mataró 2024

Hola hem presento sóc la pili la vella quaresma i ara us llegiré la meva presentació!
Aquest any estic inspirada amb una dona  vull deixar una cosa molt clara els colors són tant de nen i de nena
M'agrada molt portar detalls de la geganta Menuda
També portu un tattoo el sol del èpic solete ,també m'ha agrada anar ben preparada amb el meu bacallà i també portu un raïm a la má , també m’ha agrada portar la cartera que porta el tafaner de l’escola joan coromines  ,també m’ha agrada portar una baqueta dels musics d’en Lucius Marcius ,M’encanta portar unes espardenyes al vestit i per acabar portu unes partitures de cançons infantils
La meva gran passió és anar a veure els gegants
Voldria recalcar el dia 8 de març ENS VOLEM VIVES, ENS NECESSITEM A TOTES! ni una mas ni una menos

Comentaris