Entrevista a By Tricia qué col.labora en totes les edicions anteriors de un somriure per Aleix.


Com va sorgir By Tricia?
ByTricia sorgeix per reprendre el proyecte de la meva amiga Lulú Ferris, que fins al octubre de 2018 
ha sigut una botiga de costura on a part de vendre material de costura i una mica de labors
 (teles, complements, eines de costura, fils, llanes, ganxets, etc) ayudem a que la gent s‘introdueixi en la costura, el macramé, crochet, etc…
 doncs ella deixava la botiga i jo vaig seguir l’activitat. Vaig deixar la meva feina i desde octubre porto tant la botiga física del Carrer Bonaire 6b de Mataró com la Botiga Onlinewww.bytricia.es


Que es per vosaltres by tricia?
En principi es una Aventura, ja que m’estreno com autònoma, com empresària y molta il·lusió per fer de la meva afició la meva professió. Ja que sempre m’agrada compartir, fer partícip a la gent de les coses que se fer i veure com la gent aconsegueix fer coses perquè tu els has ensenyat, es una de les coses que més m’omplen. És com els fills, quin pare no es sent orgullós del seu fill/filla quan aconsegueix alguna cosa que li has volgut transmetre.


Que feu a by Tricia?
Lo primer és compartir la nostre afició per la costura i segon, connectar amb la gent! Ho acabes fent amb tothom, desde la persona que només vol material, el que necessita un regal personalitzat o la que vol aprendre a fer una bufandaLa gent que ve a aprendre, que ve a algun taller... Ens diu que és el seu moment de desconnexió... ens costa molt trobar moments per nosaltres, vivim en un mon que la presa està a l’ordre del dia i no tenim ni un moment a la setmana per fer el que ens agrada. I després mirarem en radera i direm: que hem estat fent per nosaltres tots aquests anys?


Que es per vosaltres col·laborar en la festa del Aleix?
Nosaltres hem seguit la estela de Lulú Ferris que va col·laborar en edicions anteriors i com compleix amb la nostre filosofia de col·laborar amb la gent, de fer coses perquè la gent es trobi, no ens ho vam pensar 2 cops. A més L’Aleix, ha estat un referent de força per tot Mataró i cada any i em col·laborat desde l’altre banda i aquest any era especial (ja que ja no hi es entre nosaltres) i amb l’oportunitat d’ajudar desde dins la festa hem va semblar una manera perfecte!! 



quan fa qué col.laboreu en la festa del Aleix?
Com a by Tricia, és el primer any. Però com a Família desde 2016? Desde la primera festa!! I a part de les festes del parc hem participant de manera particular, quan al 2017 vam recollir diners a la festa d’aniversari de la nostre filla (vam demanar als assistents que el pressupost del regal ho dipositessin en una guardiola per fer una donació) i vam fer una donació a l’associació Tay-Sachs. Aquesta idea la vam copia de una amiga que feia el mateix a l’aniversari dels seus fill i allà també hem col·laborat.