Entrevista al Carles rigat per seu cartell Alternatiu de Santes rememora com eren les figures fa 40 anys

Entrevista al Carles rigat per seu cartell  Alternatiu de Santes rememora com eren les figures fa 40 anys
Com vas fer-ho el cartell Alternatiu de Santes? 
Volia fer el que per temps i per mala gestió no vaig fer com a cartell de la Mostra: rememorar els 40 anys de la primera cercavila de Sant Jordi, la del 1979. Tenia pensat dibuixar la quinzena de gegants que hi van assistir, i alguns dels gegants més actuals. Però al final ho vaig deixar per última hora, i va sortir com va sortir.

 Com et vas inspirar en fer-ho?
Potser per la idea d'ajuntar diversos personatges dibuixats vaig pensar en cartells de diverses sèries animades, però ho vaig fer a la meva manera.

 Qui et va dir que fessis el cartell Alternatiu de Santes ? 
El vaig voler fer jo, tot i comentar-ho amb coneguts.

Què és el que més t’agrada del cartell alternatiu de santes 'Nosaltres'?
Probablement el missatge que vaig intentar transmetre amb el títol. Volia relacionar la història gegantera de la ciutat amb la dels seus habitants.

Com vas pensar en fer Aquest Cartell de 40 anys de gegants de festa a Mataró?
Volia fer un petit homenatge a aquesta qüestió, i espero que algú entengués la referència.
quins gegant vas pensar per dibuixar aquest cartell?
Bé, això, els gegants que van participar al Sant Jordi del 1979 i alguns actuals: Gegants del Foment, Capellà, Pagesa, Rei, Pere Joan Ferre Destorrent, Garbí I, Palau II, Tomeu, Pep, Toneta, Maneló, Geganta i Robafaves. I dels nous, la família Robafaves actual i els gegants de barris incloent els de les Cinc Sénies.



Comentaris